Персонал Полтава: резюме та пошук співробітників в Полтаві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Полтаві швидко, шукаю резюме в місті Полтава.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Полтаві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Полтаві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Полтаві!
Маркетолог комерційного відділу Науково-дослідний та проектний інститут "ВОДООЧИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ" <p dir="ltr">Обов'язки:</p>
<p dir="ltr">Збір інформації про продажі, на основі яких аналізується попит.</p>
<p dir="ltr">- обстеження об'єктів, які потребують підготовки води;</p>
<p dir="ltr">Проведення маркетингових досліджень. ...</p>
<p dir="ltr">- інжиніринг;</p>
<p dir="ltr">-Моніторинг галузі</p>
<p dir="ltr">-пошук і заохочення клієнтів</p>
<p dir="ltr">- реклама виробництва та постачання хімічних реагентів та обладнання;</p>
<p dir="ltr">- супровід клієнтів і пуско-налагодження та науковий водопідготовчих комплексів;</p>
<p dir="ltr">- впровадження сучасних програм для стабілізаційної та корекційної обробки води. </p>
Економіст Сєвєродонецька філія "Укркомунбанк" <p>Досягнення:</p>
<p>Лідер в Луганській області в галузі продаж будівельних матеріалів по показникам ТОВ " ТЕРМАСТІЛ"</p>
<p>Отримання статусу золотого ділера.</p>
<p><br /></p>
<p>Отримання статусу Партнер і лідер в Регіоні Луганській області</p>
<p>По показникам продажу 2013р завод Ruukki.</p>
<p>Обов'язкови</p>
<p>Розрахунок матеріалів для покрівлі і фасадів;</p>
<p><br /></p>
<p>-аналіз конкурентів і формування цінової політики фірми, акційні пропозиції і товари;</p>
<p><br /></p>
<p>-рекламма і просування товару в соціальних мережах;</p>
<p><br /></p>
<p>-розвиток продажу будівельних матеріалів у закріплених регіонах;</p>
<p><br /></p>
<p>-виставлення рахунків онлайн і офлайн;</p>
<p><br /></p>
<p>-ведення клієнтів з моменту замовлення до вивантаження на об'єкт;</p>
<p><br /></p>
<p>-проектні розрахунки</p>
<p><br /></p>
<p>-продаж будівельних матеріалів на будівельних майданчиках міста та околицях;</p>
<p><br /></p>
<p>-співпраця з будівельними компаніями, приватними бригадами, прорабами, приватними особами;</p>
<p><br /></p>
<p>-пошук та супроводження клієнтів;</p>
<p><br /></p>
<p>-формування дилерської мережі в регіонах;</p>
<p><br /></p>
<p>-організація постачання будматеріалів, співпраця з надійними заводами партнерами та укладання договорів та для довгострокових відносин;</p>
<p><br /></p>
<p>-бухгалтерія і фінансові звіти в податкову.</p>
<p><br /></p>
<p>Звільнення по причині бойових дій у зв'язку з Російською агресією у 2014р.</p>
<p>Переїзд до Полтави і влаштування на завод Термастил по запрошеню.</p>
Менеджер -економіст Буд магазин-офіс "Покрівля і фасад" <p>Досягнення:</p>
<p>Лідер в Луганській області в галузі продаж будівельних матеріалів по показникам ТОВ " ТЕРМАСТІЛ"</p>
<p>Отримання статусу золотого ділера.</p>
<p><br /></p>
<p>Отримання статусу Партнер і лідер в Регіоні Луганській області</p>
<p>По показникам продажу 2013р завод Ruukki.</p>
<p>Обов'язкови</p>
<p>Розрахунок матеріалів для покрівлі і фасадів;</p>
<p><br /></p>
<p>-аналіз конкурентів і формування цінової політики фірми, акційні пропозиції і товари;</p>
<p><br /></p>
<p>-рекламма і просування товару в соціальних мережах;</p>
<p><br /></p>
<p>-розвиток продажу будівельних матеріалів у закріплених регіонах;</p>
<p><br /></p>
<p>-виставлення рахунків онлайн і офлайн;</p>
<p><br /></p>
<p>-ведення клієнтів з моменту замовлення до вивантаження на об'єкт;</p>
<p><br /></p>
<p>-проектні розрахунки</p>
<p><br /></p>
<p>-продаж будівельних матеріалів на будівельних майданчиках міста та околицях;</p>
<p><br /></p>
<p>-співпраця з будівельними компаніями, приватними бригадами, прорабами, приватними особами;</p>
<p><br /></p>
<p>-пошук та супроводження клієнтів;</p>
<p><br /></p>
<p>-формування дилерської мережі в регіонах;</p>
<p><br /></p>
<p>-організація постачання будматеріалів, співпраця з надійними заводами партнерами та укладання договорів та для довгострокових відносин;</p>
<p><br /></p>
<p>-бухгалтерія і фінансові звіти в податкову.</p>
<p><br /></p>
<p>Звільнення по причині бойових дій у зв'язку з російською агресією у 2014р.</p>
<p>Переїзд до Полтави і влаштування на завод Термастил по запрошеню.</p>
Регіональний-менеджер ТОВ "ТЕРМАСТІЛ <p dir="ltr">Виконання плану продажів по регіону;<br />
-управління розвитком регіону, -стратегічне планування;<br />
-моніторинг ринку, конкурентний аналіз;<br />
-проведення переговорів з клієнтами;<br />
-контроль дебіторської заборгованості;<br />
-розробка, впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;<br />
-забезпечення виконання планових показників з продажу на ввіреній території;<br />
-проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання договорів поставки.<br />
-контроль дебіторської заборгованості</p>
Директор ФОП Глазунова Анна Ігорівна <p dir="ltr">Досягнення: <br />
-виконання поставлених обсягів продажу будматеріалів і отримання найбільш вигідних умов з партнерами заводами виготовниками.<br />
-Отримання гранту для розвитку бізнесу від міжнародної організації МОМ.</p>
<p dir="ltr">Обов'язки<br />
Створення основної концепції бізнесу.<br />
? формування цілей підприємства, їх розвиток та просування;<br />
? ефективне розподілення фінансової складової та контроль руху коштів.<br />
? планування маркетингової стратегії залежно від продукту, ринкової ситуації та тенденцій.<br />
? організація та головне управління операційною діяльністю компанії.<br />
-підтримувати довірливі, доброзичливі стосунки з клієнтом після вдало проведених операцій;<br />
-реклама в соціальних мережах<br />
інстаграм і фейсбук;<br />
-розрахунок кількості необхідних матеріалів для клієнтів;<br />
-пошук виробників і заключення договорів поставки;<br />
-розрахунок матеріалів для покрівлі і фасадів будинків;<br />
-логистика доставки матеріалів;<br />
-розробка стратегії активних продажів;<br />
-знання основи ділового етикету;<br />
-розробка створення умов успішних торгових каналів<br />
-аналіз конкурентів і ціноутворення <br />
-вибудовувати партнерські відносини з покупцем.<br />
-розвивати, регулювати, координувати дилерські відносини;<br />
-працювати над способами залучення клієнта, формуванням інтересу до продукції;<br />
-оформляти договори та іншу базову документацію;<br />
-ведення бухгалтерії;<br />
-звітності у податкову;<br />
-оренда офісу і облаштування рекламної продукції.</p>